ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΟΥ 7 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Εισηγητής της τροποποίησης ήταν ο κύριος Τσάκωνας της Φ.Κ. ο οποίος ανέλυσε πως θα υπάρχουν δυο είδη αξιολόγησης, εσωτερική και εξωτερική. Η πρώτη διενεργείται από μαθητές και γονείς και η δεύτερη από σχολικούς συμβούλους. Αν μετά την αξιολόγηση ο διδάσκων κριθεί ακατάλληλος τότε τίθεται σε διαθεσιμότητα, λαμβάνει τα 2/3 του μισθού του, επιμορϕώνεται και επανεντάσσεται στη σχολική τάξη. Αν αποτύχει εξετάζεται μέσω ΑΣΕΠ και αν αποτύχει και εκεί τότε απολύεται αυτοδικαίως.
Ο κύριος Τζιτζής εξέϕρασε τη διαϕωνία του λέγοντας οτι οι σχολικοί σύμβουλοι είναι άτομα με επιστημονική κατάρτιση και όχι ειδικά εκπαιδευμένοι για να αξιολογούν. Ο κύριος Τσάκωνας απλώς είπε οτι οι σύμβουλοι έχουν άρτια κατάρτιση και είναι ικανοί να αξιολογούν.
Η ΕΝ.ΑΡ. δήλωσε την αντίθεση της προς την τροπολογία και ρώτησε προς ποιά κατεύθυνση θα κινούνται τα κριτήρια αξιολόγησης και τόνισαν οτι υπάρχει ο κίνδυνος οι καθηγητές ϕοβούμενη την αξιολόγηση να μην προβαίνουν σε καινοτομίες στο μαθημά τους. Συνεχίζοντας την επιχειρηματολογία του κόμμματος της η κυρία Δαλακούρα επεσήμανε πως η απόλυσεις θα οδηγήσουν σε ύϕεση ενώ οι μονόμισθοι θα έχουν μεγάλα προβλήματα διαβίωσης τα οποία ίσως και να τους εμποδίσουν από τη μελετη για την εξέταση απο το ΑΣΕΠ. Μάλιστα απορησε πως προτείνονται τόσο αντιλαικά μέτρα σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας. τέλος ο κύριος Βασιλείου σε μια ύστατη προσπάθεια να αποτρέψει τους βουλευτές από την ψήϕιση της τροποποίησης απευθυνόμενος σε όλο το σώμα είπε: “Να δω πόσοι απο εσάς αν είσασταν όντως στην πραγαματική βουλή θα υπογράϕατε απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων”
Μαρία Καραγιάννη